Marian Ion – un candidat independent cu programe dependente de cetatenii Brailei


*Doritorii sunt asteptati sa doneze sume de bani care sa il ajute pe arhitectul Marian Ion in campania electorala, in cursa pentru pozitia de primar al municipiului Braila

DSCN8939         Arhitectul Marian Ion (foto) candideaza independent la Primaria municipiului Braila, pentru pozitia de primar (si atat! – https://brailachirei.wordpress.com/2016/04/07/arhitectul-marian-ion-un-candidat-independent-care-stie-cum-sa-schimbe-fata-brailei/).

Marian Ion: „Nu am un partid care să mă susțină financiar și nici sponsori. Din acest motiv, pentru mine începe o campanie grea, în care resursele pentru a ajunge pe cât mai multe canale de comunicare sunt limitate. Dar pe de altă parte, lipsa acestor bani este un mare avantaj pentru noi: aceasta este GARANȚIA mea pentru brăileni că nu rămân dator nimănui. Acum, ca și pe viitor, nu voi face nicio înțelegere în detrimentul brăilenilor. Astfel, nu voi fi nevoit să returnez nici unui partid fonduri. Nici nu voi fi dator vreunui om de afaceri. Nu voi fi nevoit să plătesc datorii morale. Cei care vor să mă sprijine sunt bineveniți alături de mine. Ajutorul lor nu este pentru mine, ci pentru Brăila noastră, pentru o viață mai bună, pentru o lume cu mai mult bun simț și simț civic, pentru transparență în administrație și o modernizare reală a orașului. Vă mulțumesc atât celor care vreți să îmi susțineți proiectele, cât și celor care mă veți ajuta sa economisesc fonduri și timp prețios, discutând despre mine cu alte persoane. Voi fi un primar independent și am marele avantaj al profesionistului cu experiență în administrație”.

Mai multe despre programul electoral al candidatului Marian Ion la http://www.arhitescu.ro/p/platforma-program.html

Contul în care se pot vira sume de bani

Cont curent (lei) RO31BRDE090SV47857960900
Titular ION Marian

Un gând despre „Marian Ion – un candidat independent cu programe dependente de cetatenii Brailei”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.