Marian Ion, candidat independent la Primaria Brăila – cumpărător la Festivalul de C’Arte


*Arhitectul a fost nu doar un vizitator al târgului, ci unul care a profitat din plin de prezența celor 13 edituri cu mii de titluri atractive

Festivalul de C’Arte, Brăila ediția a II-a (pagina oficiala la https://www.facebook.com/Festivalul-de-CArte-Br%C4%83ila-1510537722597138/, cateva date la https://brailachirei.wordpress.com/2016/05/11/festivalul-de-carte-editia-a-ii-a-la-braila/https://brailachirei.wordpress.com/2016/05/12/program-ziua-a-doua-festivalul-de-carte-braila-2016/), a fost atracția celor care pun preț pe educație și cultura, cărora le pasă de trecut, de prezent și care se interesează de viitor (al lor, dar si al celorlalti). Este și cazul arhitectului Marian ION (pagina web la http://www.arhitescu.ro/; pagina Facebook de candidat la https://www.facebook.com/MarianIonPersoanaPublica/), candidat la funcția de primar al municipiului Brăila in alegerile locale din 5 iunie 2016. Marian Ion, foto pag oficiala

Foto 1   Arhitectul a fost la târgul de carte de la Sala Polivalentă, iar în ultima zi avea cumpărate cărți – în două sacoșe. Marian Ion nu este doar un profesionist care se preocupă de activitatea curentă, căutând mereu noutățile din domeniul său de activitate: „Sunt un împătimit al cărților: una dintre încăperile din casa este plină de volume, multe albume și colecții de artă. Cărțile mele sunt înșirate pe rafturile de pe pereți, dar și pe birou, pe mese și chiar pe jos. Cele mai multe cărți din colecția de peste 5.000 volume sunt – e adevărat – din domeniile arhitectură, arte, urbanism, istorie, psihologie, dar și cărți de dezvoltare personală sau romane clasice„.

Poate ca nu va fi mereu timp pentru citit, dar iubitorul de cultura nu se lasa doborat de un program incarcat: „Este drept că în perioada aceasta, când sunt în plină campanie electorală nu mai am timp de citit. Azi mi-am luat câteva cărți de istorie, un manual de artă, cinci dicționare și un roman. Le voi răsfoi în seara aceasta, dar voi avea răbdare să le citesc din scoarță în scoarță mai târziu, atunci când voi găsi timpul necesar. Dacă voi mai găsi acest timp. Pentru că dacă brăilenii mă vor primar, ceea ce sper că se va întâmpla, eu știu că va începe o perioadă de muncă solicitantă și nu va mai fi prea multă vreme pentru pasiunile personale. Oricum, mi-a plăcut cum a fost târgul amenajat, am avut norocul să nimeresc într-un moment liniștit al zilei de sâmbătă. Eu vreau ca, în mandatul meu, la Sala Polivalentă să se poată organiza de cel puțin două ori pe săptămână târguri și evenimente, mai ales evenimente sportive, dar și culturale sau de divertisment. E păcat ca un asemenea spațiu să nu fie folosit la adevărata lui capacitateˮ, a subliniat Marian Ion, dezvăluind astfel și câteva aspecte din programul său electoral pe care il găsim la pagina web mentionată mai sus.

Un gând despre „Marian Ion, candidat independent la Primaria Brăila – cumpărător la Festivalul de C’Arte”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.