Vizitaţi Muzeul Brăilei şi pe Facebook, Linkedin şi Twiter


Pentru o mai bună vizibilitate, Muzeul Brăilei s-a înscris pe Facebook şi pe alte reţele de socializare. După cum subliniază Camelia Hristian – Şef Serviciu Relaţii Publice la Muzeu – scopul acestui demers este de a se promova activitatea, evenimentele şi publicaţiile tipărite la Editura „Istros”, dar şi aspecte din istoria şi cultura oraşului Brăila, personalităţi culturale şi obiective turistice din judeţul Brăila.

“Dacă pe Linkedin şi Twitter ne-am limitat, deocamdată, la promovarea către grupuri de brăileni din ţară şi diaspora a website-urilor www.muzeulbrailei.ro şi http://diversitate-culturala-muzeulbrailei.ro/ şi a publicaţiei Brăila 643 (editată cu prilejul aniversării primei atestări documentare a urbei), pe Facebook avem deja multe pagini postate, fotografii, filme, avem deja sute de prieteni din România şi din alte ţări, link către 54 de organizaţii sau subiecte de interes pentru noi şi suntem înscrişi în 15 grupuri de discuţii – în special specialişti pe probleme de patrimoniu, jurnalişti, dar şi brăileni din Bucureşti, români din diaspora şi minorităţi etnice din România şi diaspora”, preciza (la mijlocul lunii februarie, atunci când activitatea pe aceste medii era încă în faze incipiente) Camelia Hristian.

Invitaţia este să vă alăturaţi liste de prieteni mai ales pe Facebook dacă doriţi să aveţi cât mai rapid contact cu informaţiile promovate astfel, dar şi să recomandaţi contul “Muzeul Brailei” către prieteni din alte colţuri ale ţării şi ale lumii. Periodic, pe pagina de Facebook a Muzeului sunt postate fotografii şi detalii de la evenimente petrecute mai recent ori mai puţin recent în spaţiul muzeal, unele cu participarea liceenilor, altele cu invitaţi de renume din lumea muzeală ori din mediul literaturii. Toate aceste informaţii nu fac decât să ne aducă un plus de “miez” la formaţia noastră culturală şi nu puetem să spunem că ele sunt vreodată prea multe.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.