Cu Asociatia „Proilavia” si Gradinita nr. 3 PP Braila, in Saptamana Altfel


*Iesire in natura virtuala cu… cortul (real!), a fost tema acestui an

DSCF8772 Asociatia Clubul de turism “Proilavia” din Braila s-a implicat, la fel ca multe alte organizatii si institutii, in Programul educational „Sa stii mai multe, sa fii mai bun!” initiat in Saptamana Altfel de Ministerul Educatiei Nationale, program derulat in toate judetele Romaniei in perioada 1 – 5 aprilie 2013.

Pentru al doilea an, Asociatia “Proilavia” se implica in acest program. Daca anul trecut, beneficiarii au fost elevii Liceului Tehnologic “Grigore Moisil”, de data aceasta am considerat ca educatia ecologica si turistica trebuie sa fie transmisa si celor mici. Astfel, am incheiat un parteneriat cu Gradinita cu Program Prelungit (PP) nr. 3 din municipiul Braila, unde am gasit in doamna directoare Musat Anisoara si in randul celorlalte doamne educatoare deschidere la asemenea activitati. DSCF8780

DSCF8776 Constienti fiind ca trebuie sa educam copiii nostri sa respecte mediul, natura si frumusetile din jur inca de la varste fragede, 3 – 5 ani, in data de 3 aprilie 2013 ne-am prezentat in fata micutilor copii pregatiti de o <iesire in natura virtuala>. DSCF8793

Am montat un cort impreuna cu copiii. Acestia au fost incantati sa se bage in cort, sa afle informatii noi legate de mediu si cum trebuie sa protejam natura. Am cantat si am dansat in jurul cortului si ne-am simtit cu totii bine.

Au fost momente frumoase si speram ca mici sa traiasca intr-un mediu mai curat si mai putin poluat!”, ne povesteste Gabriel Lala – presedintele “Proilavia” aventura impreuna cu micutii de la unitatea prescolara condusa de Ani Musat.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.