Fotografie si calatorie, muzica si poezie – intalnire „Proilavia” Braila


* A doua intalnire propusa de Asociatia „Proilavia”, gen video-proiectie cu imagini din calatorii montane, a reunit la  Casa memoriala „Goanga’ prieteni care indragesc drumetiile si care iubesc muzica folk; de aceasta din urma au avut grija membri ai Grupului „Generatii’ condus de Dumitru Popescu 

100_5006          Cum am anuntat la https://brailachirei.wordpress.com/2014/07/10/o-noua-intalnire-proilavia-video-proiectie-de-fotografie-montana/, ne-am intalnit iarasi la Casa memorială ”Petre ștefănescu-Goangă”, unde e și Casa de Cultura a municipiului Braila – grație bunavointei directorului Mircea Ciucasu – si am depănat amintiri-foto, asa cum a dorit Gabriel Lâlă – președintele Asociației Clubul de turism ”Proilavia” Brăila, am ascultat muzică în interpretarea entuziastă a tinerilor din grupul folk ”Generații” al Casei de Cultură, condus de prof. Dumitru Popescu.

Toată lumea prezentă a privit cu plăcere fotografiile – multe din Munții Măcinului, parc natural care are nu doar accesibilitatea factorului geografic (înălțimi reduse, trasee relativ comode, apropiere de Brăila și Galați) ci și o frumusețe aparte, detaliile mici fiind de un spectaculos aparte (aveți la https://www.facebook.com/media/set/?set=a.643754845717108.1073741967.196618800430717&type=3 un album foto, o drumeție în care a fost și tot la sugestia lui Gabi Lâlă imediat dupa prima întâlnire video-proiecție).

100_5012              De asemenea, cu toții am audiat, am cântat și aplaudat călduros pe soliștii interpreți: Alia Anton, Bianca Chiburță, Bianca Țecu, Diana, Flavia Rădulescu, Ioana Țăranu, Marina Grama, Lucian Cărbunaru, Nicu Grama, Răzvan, Dragoș Țuțulan. 100_5018

Și pentru că în program erau amintite și textele literare, m-am gândit că trebuie să iau cu mine (aut. Armanda Filipine, revista de cultură și informație Brăila Chirei) câteva… le-am lecturat la final (două poeme grecești, frumoase ca miturile antice și un text din ”Caminante” de Octavian Paler, o legendă maiașă) și mi-a părut tare bine să vîăd emoția și bucuria pe chipurile celor prezenți – între aceștia și prieteni: Codruța Nedelcu – președinte al ARIN (asociație de mediu, una dintre cele mai longevive din Brăila) poetul Mihai Vintilă, Liviu și Iuliana Dediu de la Clubul Foto-Instant.  Foto în stânga, din cele făcute de Gabi Lâlă, când citeam. 7 Gabi Lala

100_5015          ”Împreună cu membrii de la Casa de Cultura a municipiului Brăila am continuat seria de video-proiectii montane din seria Ascensiunea montana – cultura si stil de viață. Am vizionat fotografii din Dobrogea și Munții Măcinului, alături de muzică folk de calitate! Mulțumim celor prezenți, a fost o seară minunată, activă și am promovat natura, educația ecologică”, a scris Gabi Lâlă pe Facebook, pe pagina sa la https://www.facebook.com/lala.gabriel.58/media_set?set=a.756268331062834.1073741866.100000390236640&type=1 postând un album foto. A cântat și Gabi o piesă, așa cum făcea în facultate – când a început să frecventeze acest gen de acțiuni, pasionat fiind de turism și munte. De asemenea, pentru cei interesați, pe pagina sa de facebook si pe pagina de facebook a Asociatiei ”Proilavia” sunt și informații despre școala de turism pe care o organizează ONG-ul, precum și alte informații din alte proiecte (cum este cel care se derulează în această perioadă – http://brailachirei.wordpress.com/2014/07/10/proiect-judetean-sport-si-sanatate-in-aer-liber-in-braila-cu-asociatia-proilavia/)

Album foto de Armanda Filipine la https://www.facebook.com/ArmandaFilipine/media_set?set=a.10202468020968877.1073741859.1445089699&type=3 100_5046

100_5036             Am și o secvență video din programul grupului „Generații’ la

Un gând despre „Fotografie si calatorie, muzica si poezie – intalnire „Proilavia” Braila”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.